zondag 20 augustus 2017

'Kleur en de Psalmen' van Sam Loman



Dit mooie kleurboek/handletterboek pak je er zo makkelijk even bij. Het maakt niet uit of het nu een warme zomerdag is of een regenachtige herfstdag, kleuren kan altijd! Soms ga ik gewoon aan de tafel zitten met een kleurboek en potloden, voor ik het weet word ik dan omringd door de kinderen die ook iets aan tafel gaan doen, gezellig!

Waar ik blij mee ben, is dat er nu ook 'christelijke' kleurboeken voor volwassenen zijn, zoals deze met de Psalmen. Je kunt er zomaar een mooie stille tijd van maken, want terwijl je kleurt denk je vanzelf over de tekst waar je mee bezig bent.


Er zijn ook bladzijden die je nog af kunt maken of zelfs helemaal zelf kunt uittekenen of handletteren. Maar daar ben ik niet zo goed in.


Het kan ook fijn zijn als een van de kinderen ziek is en niet zoveel kan doen, dan lukt kleuren vaak nog wel. Deze kleurde M in de vakantie:


Nog een laatste:


Dit boek is gemaakt door Sam Loman en uitgegeven door Royal Jongbloed, afdeling Sestra. Het is €12,50 en daardoor ook leuk om cadeau te doen.




1 opmerking: