vrijdag 4 maart 2022

'Zie de sterren die daar staan' van Amanda Dykes

Een roman van hoop

Mooie roman! Ik had even wat moiete om de verhaallijn op te pakken.
In de eerste hoofdstukken gebeurt er heel veel over heel veel jaren wat eerst wat verwarring gaf. Maar als je de verhaallijn te pakken hebt, lees je het achter elkaar uit.

Het is geen alledaags onderwerp, alles over de sterren en archeolochie is vrij onbekend, maar wel interessant. Het is geen christelijke roman, maar er zijn wel steeds speldenprikjes doorheen die de lezer op kan pikken.

Een roman van Hoop! Fijn om te lezen.


Deze recensie is geschreven door Trudy Verheij. Ik ben haar dankbaar, want ik lees zelf niet zoveel romans en krijg ze soms wel om een recensie te schrijven. Gelukkig zijn er genoeg mensen die ze wel lezen en dat ook leuk vinden!

1 opmerking:

  1. Het lijkt me een mooi boek. Wie weet kom ik het bij de kringloop eens tegen

    BeantwoordenVerwijderen